mandag den 8. oktober 2012

Min weekend i billeder

Ååh ja, så blev det mandag igen.
Har ikke lavet så voldsomt meget i weekenden, bare hygget som altid :-). Har taget nogle billeder så I kan se, hvad jeg har foretaget mig.

I aften står den på hygge med bedsteveninden! det så rart at være sammen med selma, for så kan jeg glemme de dårlige tanker og bare hygge mig! Hun er den bedste. :-). Hun forstår hvad jeg gennemgår, hvilket betyder rigtig meget for mig. Hun har også en blog, som handler om mode og hendes hverdag - tag et kig! http://slijepcevic.wordpress.com/.


 
Mit hyggehjørne i min mini-crib :-)

Ugly betty lørdag morgen - perfekt start på weekenden!

Man bliver da aldrig for gammel til
Helle Kitty? Her er jeg dog lettere fustreret over,
at mine bukser som førhen var for små, nærmest er løse! hmm :-/

Meeee :-)


Den perfekte plads! :-D

Hygge ude ved mor og far lørdag eftermiddag!

 Pasning af Max - Som nu er flyttet ud til min søster og hendes kæreste
(Han boede med mig før)


Bukser der er blevet en smule for store! ;-)

Æblemos! Det er bare godt!

Græskarmand! det bliver jeg aldrig for gammel til :-)
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar