mandag den 24. december 2012

Julens konfekt

En lille smule rodet måske?
- Tørrede abrikoser overtrukket med chokolade og pyntet  med kokos
- Kugler med marcipan og nougat
- Myslikugler overtrukket med lys/mørk chokolade og trillet i kokos


Ja kønt blev det sgu ikke! Hahah.
Det her er marcipan med hindbærmarmelade imellem 
- derefter overtrukket med chokolade :-)

Der er har mine fine små roulader!
Marcipan, skovbærmarcipan og nougat - og lidt chokolade

Ja de her er ..heller ikke så kønne.
Traditionelle kugler med nougat og marcipan
Lavede også nogle myslikugler(Så er der også lidt jeg kan lide)

Jeps, det var alle lækkerierne jeg bagte d. 23. december

Jeg kan faktisk ikke selv lide den slags konfekt, men mine forældre kan ikke stå for det. Jeg kan til gengæld godt lide at lave det ;-) (Det kommer nok ikke bag på nogen). 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar