lørdag den 27. september 2014

Lørdagsupdate

Mmmmh, endelig blev det lørdag igen :-). Det er bare ugens bedste dag! Jeg elsker at vågne op om morgenen og tænke "aaaeeeeeee, jeg kan ligge og putte, så længe jeg har lyst til". Men jeg stod faktisk tidligt op i dag - kan jo for fanden ikke ligge der og glo :p.
- Har næsten gjort det til en vane, at stå op og gøre rent lørdag formiddag, mens jeg hører Mads og Monopolet i radioen :-D. Ja føler mig sgu godt nok lidt gammel!

Derefter stod den på træning i centret som altid. Aftenen bliver brugt på lektier, filmhygge og afslapning med mig selv! Det er skide vigtigt for mig, at have sådanne dage, hvor jeg bare er mig elv.. Det er her jeg lader op til de lidt stressende hverdage med skole og træning.

- Og jeg har selvfølgelig købt lørdagsslik til min aften! :-)

God lørdag til jer. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar