tirsdag den 14. oktober 2014

Tanker på en grå tirsdag



Hmm .. Jeg har de sidste par dage været tilfreds med den krop, jeg så i spejlet - Say whaaaaat?
Det gik op for mig, da jeg gik ved føtex her i eftermiddag, - at jeg jo egentlig er tilfreds med det jeg ser lige pt! Og hmm.. Det faktisk lidt mærkeligt at tænke på.

- Jeg ligger stabilt vægtmæssigt - det er stadig for lidt.. Men det giver mig alligevel en form for ro, at jeg godt kan spise usundt i weekenden(Min sædvanlige ration af slik lørdag aften og noglegange andre aftener), uden at vægten stiger.

Samtidig ved jeg jo også godt, at jeg stadig er for tynd.. Min krop fungerer ikke optimalt.
Jeg styrketræner en hel del, og det burde jo også få vægten til at stige, men der skal også masser af proteiner til, før at det vil ske.

Jeg prøver at lade være med at veje mig - men det er svært! Og jeg ved godt, at det giver mig lyst til, at konkurrere med mig selv om, hvor langt ned jeg kan komme igen.
- Men jeg tør heller ikke smide den ud, for hvad anden gør jeg så??
Det fandeme sjældent, at jeg kan se et realistisk billede af mig selv i spejlet - Nemlig en pige, der godt kunne trænge til en gang opfedning.

Min kammerat sagde noget rigtig sødt til mig i fitnesscentret i dag: "Eva, du er skide smuk - men lidt flere kilo på kroppen, vil gøre dig endnu smukkere. Smid den vægt ud, og brug mig som spejlbillede. Jeg skal nok fortælle dig hvordan du ser ud. "


Ja det var lidt af de tanker jeg har i hovedet for tiden. :-).. For fanden Eva .. Slap nu af og spis. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar